آیا در ایران رویداد اقتصادی و سرمایه گذاری داریم؟

اخبار  >  آیا در ایران رویداد اقتصادی و سرمایه گذاری داریم؟
دوشنبه 29 آبان 1402 36 : 9 تعداد بازدید ها : 383 کد خبر : 36
0

رویداد کیش اینوکس، هر ساله در فصل پاییز در جزیزه کیش برگزار می شود و فرصت بسیار خوبی برای کسب اطلاعات از روندهای اقتصادی و سرمایه گذاری، پیشرفت های تکنولوژی در صنعت بورس، بانک، بیمه و آشنایی با کسب و کارهایی است که در زمینه توسعه تکنولوژی مالی یا فین تک در کشور فعالیت خاص و نوآورانه دارند. 

 چه 
 
رویداد کیش اینوکس شامل نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور است.

 

بازدید از نمایشگاه و شرکت در همایش هایی که صبح ها برگزار می شود، برای همه علاقه مندها به مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری جذاب و مفید هست، چراکه مدیران بخش های پیشرو اقتصاد کشور در این چند روز جمع هستند و از آخرین دستاوردها و نوآوریهایشان گزارش می دهند.

نشست های تخصصی طی دو روز در مرکز همایش های بین المللی کیش در شش سالن و سه سانس برگزار می شود.

جمعی از مدیران شرکت بورس حاضر هستند و درخصوص اقدامات و طرحهای جدید و برنامه های پیش رو صحبت می کنند.

صنعت بانک و بیمه هم بسیار فعالانه حضور دارند، برنامه ها و محصولات جدیدشان را در راستای استفاده بیشتر از تکنولوژی روز معرفی کرده و در این میان فرصت بسیار خوبی برای بیان نیازها و خواسته های مشتریان نیز فراهم هست.

هیاتی از اتاق بازرگانی با ارائه تازه ترین قوانین و مقررات و فرآیندهای وضع شده به ایراد سخنرانی برای فعالان اقتصادی می پردازند.

شرکت ها و افراد متخصص فعال در بازارهای مالی، پولی و سرمایه گذاری، دستاوردهای جدید خود در زمینه استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات و تکنولوژی و همچنین پروژه های در دست انجام را معرفی می کنند.

مسئولینی از مناطق آزاد کشور حضور دارند که هر کدام بسته های سرمایه گذاری خودشان را با توجه به بوم و ظرفیتهای فعال منطقه ارائه می دهند. این بسته های سرمایه گذاری بیشتر در حوزه های تجارت، صنعت، گردشگری، بندر و خدمات عرضه می شوند.

هر ساله، روشهای نوین تأمین مالی از طریق بازار بورس و همچنین تأمین مالی پروژه های بزرگ و به اصطلاح مگا پروژه ها بحث و بررسی می شوند که می تواند منشأ خوبی برای ایده گرفتن شرکت های متوسط و کوچک باشد.

 

kish invex

 

کیش اینوکس مهمترین و بزرگترین رویداد اقتصادی کشور، چه کارکردهایی دارد؟

 

  • اگر می خواهید بدانید که آینده کشور به کدام سمت می رود، چه تحولات نوینی در زمینه مالی در پیش رو هست، آخرین ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری کشور چیست، تأثیر تحولات بین الملل بر اقتصاد کشور چگونه خواهد بود و در چه زمینه ای برای کار و سرمایه گذاری وارد شوید، از این فرصت استفاده کنید.

     مقاله "بهترین سرمایه گذاری در همه زمانها" ویژه ورود به بازار سرمایه گذاری مستقیم و راه اندازی کسب و کار

  • اگر دانش آموز هستید، می توانید با حضور در این رویداد، شناخت خیلی خوبی نسبت به حوزه های کار و فعالیت در عرصه تکنولوژی مالی پیدا کرده و از آن برای توسعه مهارتها و انتخاب رشته تحصیلی استفاده کنید.
  • اگر دانشجو و علاقه مند به حوزه فین تک هستید، به شناخت خوبی از بازار کار رسیده و حتی می توانید به راحتی با مدیران شرکت های بزرگ ارتباط گرفته و درخواست کارآموزی دهید.
  • افرادی که جویای کار یا در جستجوی همکاری با ویژگی های خاص هستند هم به خوبی می توانند از این فرصت رویداد استفاده کنند چون مدیران بهترین شرکت ها با هدف هم افزایی در این مکان جمع می شوند.
  • در این رویداد شرایطی فراهم هست که می توانید ایده ها و افکارتان را با مدیران به اشتراک گذاشته و به عنوان مشاور در کنار شرکت ها و موسسات بزرگ و توانمند کشور قرار بگیرید.

 

 investing

 

چه فرصت هایی در نمایشگاه کیش اینوکس وجود دارد؟

 

  • یکی از بهترین فرصت هایی که برای شرکت ها در این رویداد فراهم شده، بازاریابی و معرفی توانمندیها و ظرفیتهای خود در زمینه های مالی، پولی و سرمایه گذاری هست.
  • همچنین زمینه انعقاد قرارادادهای همکاری بین شرکت ها در راستای پیشگیری از موازی کاری و استفاده از امکانات موجود و تجربیات یکدیگر در جهت هم افزایی به خوبی فراهم هست.

 

  ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.